IT – עורק החיים של כל עסק

שירותי IT

בשנים האחרונות, המונח (IT Information Technology) הפך לביטוי נפוץ בעולם העסקי ולא במקרה. התלות המוחלטת של עסקים וארגונים בכל גודל בסביבת המחשוב והתקשורת בה הם פועלים, יצרה צורך אמיתי במעטפת שירות מקצועית שתיתן מענה לכל אתגר או תקלה. מדפסת שאינה מתפקדת, תקלת תקשורת ברשת, פריצת סייבר או אסון טבע הגורם לאובדן מידע עסקי – כל אלו עלולים לפגום בהתנהלותו התקינה של הארגון ובמקרים קיצוניים, לאיים על עצם קיומו.

בחירת חברת IT – החלטה ארגונית אסטרטגית

בחירה של חברה בתחום ה-IT לעסק בהקמה או עסק קיים, היא החלטה אסטרטגית בעלת השפעה מכרעת על תפקודו התקין. חברת ה-IT תלווה אתכם משלב אפיון ותכנון מערך המחשוב והתקשורת והתקנת החומרה והתוכנה, דרך ההגנה על המידע העסקי ברשת וגיבוי הנתונים ועד אספקת תמיכה שוטפת ומענה מידי לתקלות.
אז איך תבחרו את החברה שתספק לכם שירותי ה-IT ותאפשר לכם ליהנות מתשתית טכנולוגית יציבה ואמינה התומכת בפעילות העסקית ואינה מפריעה לה?
8 הפרמטרים הבאים יסייעו לכם לקבל החלטה מושכלת.

#1 יד שנייה, או TIER 1?

האם לחברת ה-IT יש קישוריות ישירה לרשת האינטרנט ("TIER 1")   או שהיא רוכשת קישוריות לרשתות מחברות אחרות ?("TIER 2") העדיפו תמיד חברה ברמת "TIER 1" הנסמכת על שרתים ומתגים הנמצאים בבעלותה ומקשרת אתכם לספקי תקשורת המועדפים עליכם ולאתרי האירוח המתקדמים בישראל.

#2 המנוי אינו זמין, או תמיכה 24/7?

העסק שלכם יקר מדי בכדי להפקידו בידי טכנאי מחשבים ותקשורת עצמאי, המטפל בלקוחות רבים וזמינותו חלקית. העדיפו תמיד חברה המעמידה לרשותכם מוקד תמיכה ושירות פרואקטיבי, המאויש בצוות מקצועי הכולל מומחי IT, מומחי ליבת רשת, טלפוניה, מחשוב, תקשורת ואבטחת מידע. מוקד שערוך לספק לכם שירותי תפעול, ניטור, זיהוי וחיזוי תקלות עוד בטרם חשתם בהם ומסוגל להעמיד לרשותכם תמיכה מרחוק, או לשגר טכנאי למשרדכם 24/7.

#3 מומחיות צרה, או ידע רב-תחומי?

שירותי ה-IT, הטלפוניה ותשתיות התקשורת נדרשים, תמיד, לעבוד בסנכרון מלא. האם ספק ה-IT שלכם מומחה בטלפוניה? ומהי רמת הידע בתחזוקת תשתיות תקשורת, בשירותי דואר, בגיבוי בענן, בניהול בסיסי נתונים, באבטחת מידע ובטיפול באיומי סייבר? העדיפו חברת IT המציעה מומחיות רב-תחומית שתספק לכם מענה "מקצה לקצה" לכל צורך ובכל תקלה.

#4 פתרונות נקודתיים, או ראייה הוליסטית?

כל מערכת IT ותקשורת מורכבת ממגוון תתי-מערכות ורכיבים, אך הניהול שלה מחייב ראייה הוליסטית בתחום אבטחת המידע, התקשורת והמחשוב.
מעין "מבט על" לבחינת תפקודי המערכת ביחס לצורכי הארגון בכל נקודת זמן, זיהוי נקודות התורפה וטיפול בהן.
האם חברת ה-IT שלכם יודעת לעשות זאת?

#5 שחקני ספסל, או המגרש של הגדולים?

העדיפו חברת IT שבין לקוחותיה ניתן למצוא את החברות הגדולות במשק, אך היא מלווה גם עסקים קטנים – הן בתמיכה באנשי ה-IT שלכם והן במיקור-חוץ. גמישות זו תאפשר לכם ליהנות מהתאמה מושלמת לצרכים שלכם, מהטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם ומשירות לקוחות מיומן וזמין שכבר טיפל בהצלחה באתגרים מורכבים.

#6 ממשקים מורכבים, או חיים קלים?

ניהול העסק שלכם הוא מורכב ומאתגר גם כך, לכן העדיפו חברת IT המבינה שתפקידה הוא לעשות לכם חיים קלים יותר. חברה המציעה תוכנות ידידותיות המאפשרות לכם לנהל את כל מערך הגיבוי בקליק אחד, להוסיף תיבות דואר או נפח אחסון לפי דרישה. חברה הנותנת לכם  שירותי תמיכה מרחוק, פותרת כל בעיה במערכת ה-IT, הטלפוניה והתקשורת (לעיתים עוד לפני שחשתם בה!) וחוסכת לכם זמן, טירחה וכסף.

#7 מוקד שירות לקוחות אנונימי, או מנהל לקוח אישי?

נתקלתם בבעיית תקשורת בטלפוניה או ב-IT? הגיבוי אינו מתבצע, או שנקודת הרשת הפסיקה לתפקד? אל תסתפקו במוקד שירות עם נציגים אנונימיים שאינם מכירים את מערכת ה-IT המותקנת אצלכם וכתוצאה מכך, זקוקים לזמן רב יותר כדי לאבחן את התקלה ולטפל בה. העדיפו חברת IT המעמידה לרשותכם מנהל לקוחות אישי המלווה אתכם מהיום הראשון באפיון ובהתקנת המערכת, מכיר אותה על בוריה ומסוגל לספק לכם מענה מידי בכל תקלה, בעזרת צוות תמיכה מיומן.
 

#8 אלף ספקים, או כתובת אחת?

הזמן שלכם יקר מדי? העדיפו חברת IT אחת, המתמחה במתן פתרונות תקשורת ושירותי מחשוב לעסקים, שירותי גיבוי, אבטחת מידע ואופטימיזציה של תהליכי עיבוד נתונים ומידע ברשת. חברה שמאגדת את כל שירותי התקשורת והמחשוב של העסק שלכם בכתובת אחת, על תשתית אחת, מול מוקד אחד ומחייבת אתכם בתשלום חודשי אחד ידוע וקבוע – בלי טריקים והפתעות.

הצטרפו לחברות שבחרו חברת IT בתבונה
ונהנים מכתובת אחת לכל פתרונות המחשוב והתקשורת על תשתית אחת!
למידע נוסף ולתיאום פגישה בבינת עסקים, צרו קשר.