בחר תוכנית

בחר את המסלול המתאים לך

תמיכה טכנית מקצועית שוטפת למערך המחשוב

מרכז תמיכה טלפוני 03-3004700 פעיל בימים א'- ה' בין השעות 08:00-19:00 זמן תגובה לתחילת טיפול מרחוק: עד 15 ד'

תמיכה במשתמשי קצה

תמיכה בשימוש בתוכנות מדף סטנדרטיות: Office, Exchange

אחריות להפעלת ספקי צד ג' לתוכנות ייעודיות

ביקורים יזומים באתר הלקוח לצרכי תחזוקה מונעת

שירותי תמיכה באתר הלקוח עפ"י הנחיית מוקד התמיכה הטלפוני

הגעה לאתר בתקלה משביתת מערכת: תוך 4 שעות מרגע קבלת הקריאה במוקד

הגעה לאתר בתקלה שאינה משביתה: ביום העסקים העוקב ליום קבלת הקריאה במוקד

ניהול ותפעול תשתיות המחשוב בגישה מרחוק, כולל הגדרות חדשות וביצוע שינויים לפי צורך

IT Quick Support

שירות Help Desk

כן, אני מעוניין בחבילה זו

תמיכה טכנית מקצועית שוטפת למערך המחשוב

מרכז תמיכה טלפוני 03-3004700 פעיל בימים א'- ה' בין השעות 08:00-19:00 זמן תגובה לתחילת טיפול מרחוק: עד 15 ד'

תמיכה במשתמשי קצה

תמיכה בשימוש בתוכנות מדף סטנדרטיות: Office, Exchange

אחריות להפעלת ספקי צד ג' לתוכנות ייעודיות

ביקורים יזומים באתר הלקוח לצרכי תחזוקה מונעת

שירותי תמיכה באתר הלקוח עפ"י הנחיית מוקד התמיכה הטלפוני

הגעה לאתר בתקלה משביתת מערכת: תוך 4 שעות מרגע קבלת הקריאה במוקד

הגעה לאתר בתקלה שאינה משביתה: ביום העסקים העוקב ליום קבלת הקריאה במוקד

ניהול ותפעול תשתיות המחשוב בגישה מרחוק, כולל הגדרות חדשות וביצוע שינויים לפי צורך

IT Support & Management

ניהול ותחזוקת מערך ה- IT

כן, אני מעוניין בחבילה זו

תמיכה טכנית מקצועית שוטפת למערך המחשוב

מרכז תמיכה טלפוני 03-3004700 פעיל בימים א'- ה' בין השעות 08:00-19:00 זמן תגובה לתחילת טיפול מרחוק: עד 15 ד'

תמיכה במשתמשי קצה

תמיכה בשימוש בתוכנות מדף סטנדרטיות: Office, Exchange

אחריות להפעלת ספקי צד ג' לתוכנות ייעודיות

ביקורים יזומים באתר הלקוח לצרכי תחזוקה מונעת

שירותי תמיכה באתר הלקוח עפ"י הנחיית מוקד התמיכה הטלפוני

הגעה לאתר בתקלה משביתת מערכת: תוך 4 שעות מרגע קבלת הקריאה במוקד

הגעה לאתר בתקלה שאינה משביתה: ביום העסקים העוקב ליום קבלת הקריאה במוקד

ניהול ותפעול תשתיות המחשוב בגישה מרחוק, כולל הגדרות חדשות וביצוע שינויים לפי צורך

ACE -Assured Customer Experience

ניטור, זיהוי, חיזוי ופתרון תקלות בצורה יזומה מול משתמש הקצה

כן, אני מעוניין בחבילה זו

תמיכה טכנית מקצועית שוטפת למערך המחשוב

מרכז תמיכה טלפוני 03-3004700 פעיל בימים א'- ה' בין השעות 08:00-19:00 זמן תגובה לתחילת טיפול מרחוק: עד 15 ד'

תמיכה במשתמשי קצה

תמיכה בשימוש בתוכנות מדף סטנדרטיות: Office, Exchange

אחריות להפעלת ספקי צד ג' לתוכנות ייעודיות

ביקורים יזומים באתר הלקוח לצרכי תחזוקה מונעת

שירותי תמיכה באתר הלקוח עפ"י הנחיית מוקד התמיכה הטלפוני

הגעה לאתר בתקלה משביתת מערכת: תוך 4 שעות מרגע קבלת הקריאה במוקד

הגעה לאתר בתקלה שאינה משביתה: ביום העסקים העוקב ליום קבלת הקריאה במוקד

ניהול ותפעול תשתיות המחשוב בגישה מרחוק, כולל הגדרות חדשות וביצוע שינויים לפי צורך

נגישות