מערך התמיכה הטכנית שבינת עסקים מעמידה לרשותכם ,מספק מענה וטיפול מרחוק בתקלות תקשורת,
ללא צורך בהגעה של איש תמיכה, לארגון או למשרד שלכם.
צוות המומחים הטכני של בינת עסקים מיומן בזיהוי תקלות,
בהבנת הגורמים הפוגמים בחוויית השימוש שלכם ומספק לכם מענה מלא עד לתיקון התקלה.

הזמינות המלאה של נציגי התמיכה והמענה המהיר לכל פנייה,
מבטיחים לכם תמיכה טכנית יעילה ומהירה, המלווה בשירות אדיב ואיכותי.

מוקד התמיכה של בינת עסקים הוא פרואקטיבי ומנתר את כלל מערכות הניהול.
המוקד מאויש ע"י טכנאים בעלי הסכמת CCNA וצוות מומחים בקו שני ברמת הנדסה
עבור מערכות ליבת הרשת, הטלפוניה והמחשוב.

כוח אדם מקצועי כולל טכנאים בתחומים של רשת, אבטחת מידע ,טלפוניה ומערכות מחשוב בעלי ההסמכות הבאות:

Check point,CISCO, JNCIE, CCNP, DWDM, SDH, SOPHOS, FORTIGATE
בנוסף, צוות המהנדסים המונה מומחים בעלי הסמכות CCIE  והסמכות באבטחת מידע.

תמיכה 7\24

בינת עסקים מפעילה מוקד NOC הפעיל 7\24  הכולל מרכז ניטור, תפעול, שרות ותמיכה ראשי הפעיל כל שעות היום. המוקד נמצא  ברמת החייל, ת"א וNOC משני שמרכז את הניטור, התפעול, השרות והתמיכה לאחר שעות הפעילות היומיות ומשמש גם לעבודה בשעת חירום באתר הר חוצבים, ירושלים.שני המרכזים בעלי יכולות זהות ומאפשרות עבודה מקבילה ומדורגת. השירותים של החברה מגובים בגיבוי חם בין האתרים: ת"א, ירושלים ומד- 1 פ"ת.

תמיכה 7\24
כח אדם מקצועי
כח אדם מקצועי
טכנאים בעלי הסמכות בכל התחומים
מרכז ניטור ובקרה
מרכז ניטור ובקרה
גיבוי חם בין האתרים
SLA עסקי
SLA עסקי
זמן תגובה מהיר
נגישות